روان پریشیسم

اختلالات درونی یک برون گرا

روان پریشیسم

اختلالات درونی یک برون گرا

مسلما تو این دنیا کارایی مهم تر از دل خوش کردن هم هست!!

+:نرفتم که فقط رفته باشم ، رفتم که برنگردم!

نظرات 45 + ارسال نظر
00 یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 17:41

سلااااااااااام روانپریشیسسسسسسسسسسسسسسممممممممممممممممممممممممم
رویا هنوز میاد اینجا؟!

سلاااااااااااااااااااام
:))))

استیم!استیم!فاطمه به سرم زده یه وب بسازم .....
:)

00 شنبه 5 مهر 1393 ساعت 13:40

...کامنت میدم..هر وقت اومدی:))))



فاطمه دارم میام وبلاگت!دلم میخواد ترکونده باشی!

00 دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:40

akhe kojaaaaaaeeeeeee??????
nooooouuuooooomooooooooouuuooookhaaaaaaaaaaammmm
biaaaaaaaaaaaaa
agha 2 deighe chi ro azat kam mikone?
haaaaaaaaannn?

فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااطمه!

به خدا اگه میتونستم از خدام بود بیام!!!!

00 دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 10:21

رویا خیلی نامردی
+دیدم خیلی روابطمون خوبه ..خاستم شکرآب کنم..اصنم ربطی به اینکه نمیای و دلم برات تنگولیده نداره!!!!
:دی
+اصن منذورم بود خیلی نامزدی ..اشتباه تایپی پیش اومد[والا]
الان شکلی ام

ببخشیییییید فاطمه!
:




00 یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 09:08

رووووووووووووووووووووووویییییییییییییییییییاااااااااااااا
الللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللووووووووووووووووووووووو


ببخشییییییییییییییییییییییییییید!
بخدا حکومت نظامیه!

00 شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 09:05


-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

00!
پس از سال ها کامپیوتر روشن شد تو خونه ی ما!

00 پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 19:07

سعید معروف ـمون ?????؟؟؟؟؟ جم نبند
عاره دالوپ..جایگزین پشتی باراد =شووَر:| :))
اتفاقن جدیدترین ورژنش که دیشب(4شمبه شب) بود خوابم سرشار از آرامش بود
من خیلی بدترررررررهههه خییییییلللللیییی(احساس حماقت رو میگم..)
خخخ نه نوموخاد بگی خودم فهمستم استغفرالله.. بیا خاهر تسبیحت ـرو بگیر ذکر بگو..
با توجه به تعبیر خابب راس میگی دیگه مشکل تو نیس..
.
.
.
.
مشکل ه ر د و م و ن ه :دییییییییییی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مون مون مون مون مون ...

:|





خواهر بال هات معلومه چادرت رو درست سرت کن!:|

00 چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 08:32


بودنوسط اونا مشکوک نیس؟؟![شرلوک هلمز]
منم جدی میگم:| شکست نفسی میکنید رویا جان..اختیارداری عزیزم....:دی.. من خوجال میشم^_^..
دوربین لیزری:|.. اینم اندر مصائب بچه اول بودنه.. اینجانب وقتی مامان باباش برن بیرون تنها میشه.. و وقتی نیستن میام نت..
عاره بابا برو با غفور ـتـ :دی
خخخخخ کم و کاستی خخخخ[نیشخند]
+روشن فکرو
گزیدشون بود
شما خیییییلییییی بد هستید؟از بد بودن خود رنج می برید؟ دیگر علاقه ای به بد بودن نداربد؟ دلتان میخواهد یک روز بد نباشید؟..
ما بالشت دالوپ رو به شما پیشنهاد میکنیم[نیشخند]خخخ تازه ضد میکروب عم هس..
+چرا:|؟ بازم هورمون؟ اعتراف کن چیکار کرده ای؟:|؟!
+عاغا من ..دروروغ نگم.. این دو هفته همش خواب مدرسه و بچه ها و ..شما ..رو میبینم:|..اصن آرامش ندارم..هی هرچی سعی میکنم خواب توایلایت ببینم ..نمیشه همش مدرسه.. همین ورژن جدیدش دیشب بود..خواب میدیدم ساعت2-3 شب باید میرفتیم مدرسه شما عم بودی^_^.. بعدش داشدیم با هم دنبال دسشویی میگشتیم:|||||||||||

+فدااااااااااتتتتتتتت

+به امید جوشان شدن چشمه ی خزعبلاتتان



:)

اییییییییش!اگه به غفور نگفدم :دی



نخند![نیشخند]ـم نزن!

سعید معروف ـمون فعلا ذخیرس!
تا ببینیم بازی امشب خدا چی میخواد!


میگم شوووهر نداریم اشکال نداره نمیشینیم که کمرمون درد بگیره قششششششنگ رو دشک دالوپ دراز میکشیم تازه از خودمونم لذت میبریم!

آره!فکر کنم!آخه الآن یگه احساس بد بودن نمی کنم :|
فقط احساس حمااقت می کنم که چرا .. چرا من پارسال درس نخوووندم!

+:چرا!تو داری دوروغ میگی!آخه تو چطور وقتی من رو توی خواب میبینی آرامش نداری؟!:دی
من که شبا در اندیشه ی بیمارستان چونا میخوابم صبام با اندیشه ی واااای!من چجور تابستونم تموم شد که هیچ کدوم از درسای سال دومو نخوندم آغاز میشه!

+:خوابتو تعبیر کنم؟!این که با هم میریم ... ینی منظورم اینه که میریم دنبال دسشویی؟؟؟اونم ساعت 3،3 ی نصفه شب؟!نه نمی گمم!گونا داری!آبروت میره!




خیلی جواب این نظر قاطن پاتن!شد!البته تفکیک ـشون دیگه مشکل من که نیس!

00 یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 19:44

رویااااااععععع!نهههههههههههههههه
فک کردم نوشتی دیگه نمیام؛از همه چی بریدم..الان دیدم بوده کمتر میام امیدوار شدم!!:|
نه بابا شکست نفسی میکنید..جناب:|
اختیار دارین..بانو:|(ینی دارم نهایت احترام رو بکار میبرم ..بیشدر از این نمیتونم:|)
جدن من خییییییییییییییییییلییییییییییییییی خوشحااااااااال میشم..اگه وب این حقیر(دی:) رو قابل بدونین
عاغا نمیشه:
1-یه بازی واسه سارا نصب کنی
2-یه نرم افزار آناتومی سه بعدی بدن (نسخه اصلی) برای زهره دان کنی
3- مامانت اسرار نماز(ضمن خدمت) که اینترنتی و طولانی ثبت نام کنه
.
.
.
که کامپیودر روشن شهههه؟؟

-----------
روووووووششششن فکر ریشو:|
----------
عزیزان در کمپانی سامسونگ باید کشف کنن استعداداتو:|
--------
+

البته امیدوارم توی مدرسه ها به اصلا نیومدن تبدیل نشه!
اومدم این چند روزه چند بار ولی خب نبودی!

+وسط اینا چیکار میکنه!لامصب!
:)

قششششنگ معلومه که چقدر به خودت فشار اوردی هایت احترام رو بجا بیاری!!ولی من جدی گفتم :|



فعلا که چشمه ی خزعبلاتم خشکیده!

اگه یه جملهی خوب رسید به ذهنم ... :) هرچند به پای نوشته های شما نمیرسه که!:)
:)


یه مشکل دیگه هم هس که وقت آیفون زنگ میزنه من و زهره هیش کدوم غرور!مون رو نمیشکونیم 10 تا پله بریم پایین آیفون جواب بدیم بعد زهره میاد کامپیوتر رو(که بعد سالی ماهی روشن شده!!) رو از توی برق میکشه آیفون بالا رو میزنه تو برق!:|ینی من رو کلللا دق مرگ میکنه اون لحظه!

من یه شانسی که اوردم اینه که بین مامان و همکاران!تنها کسی که اینترنت داره مامانه!فلذا این روزا بیشتر کامپیوتر روشن میشه!ولی خب نمیشه اومد!میدونی؟!انگاری که با 8 تا دوربین لیزری روت فوکوس کنن!مث دوربیننا!حرف نمیزنن(تازگیا نه که درس خووون شدم !دیگه حرف نمیزنن!)!ولی خودت میفهمی که فوکوس کردن!

آغا هر که باز ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
میدونی من و امیییییییییییییییییییر(!)غفور ـمون!!!به اصل خودمون بازمیگردیم بالاخره!
+:فاطمه تقصیر من نیس خداییش بازی ـش رو با صربستان دیدی؟
دیدی چقدر جذاب شده بود؟؟دیدی؟؟
دیدی امتیاز آورترین بازیکن زمین شد!!دیدی؟
ولی خب چشماش کاجه!زشته!دستاش درازن!اشکال نداره ولی!بالاخره باید با کم و کاستی های هم بسازیم!


+:ریش، روشن فکر رو!!


+:چقدر حرف زدم!
اینقد چرت و پرت دارم که واست تعریف کنم اینا گزیدشون بود!
+:من خیییییییییییییییلی بدم!


+:دلم واست تنگ شده!!

00 دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 08:18

خخخخخخخ
ینی گر صبر کنم ز غوره پشتی طبی سازی؟؟؟!... باعشه من می صبرممممم...
با چادر شاهرگشُ بزن راحت شیم..والاوو کثافطط معلوم نیس این همه مدت کجا بوده ..
اییییششش غیرتی:||
مرتضی که دیگه فک نکنم عروج کنن..فقط به خاطر تو
میگن خیلی بهتره..بازم فقط به خاطر تووو
شما برررروووو به سعید معرووف ـتون برس
همین کارا رو میکنی هی مرتضی پاشایی آلبوم میده بیرون.. فک کنم این آخری ـه(قلبم رو تکراره) رو هم به همین مناسبت خونده
فک کنم این قابلیت های که شما از نوکیا(؟) کشف کردی خوده شرکت هنوز نمیدونه!!!

بدو!بدو!بدو بریم آرایشگاه!
:|
فانتالیزا بود که می گفت : سرطان کره گوش نداره!نمی فهمه!؟

+:میخوام صد سال سیا واسه من خوب نشه و!اگه راس میگه واسم از سرطان بمیره :||||

سعید معروف ــمون که مشکل نداره!!!
سعید معروف ــمون رووووشن (roooshan!!!!)فکره!میفهمه!میفهمی؟

سامسونگ :|
آره!
دختر خالم رو ک بد جور تحت تاثیر قرار گرف که:|

درضمن باید بگم به ویژگیهاش این رو هم اضافه کنه که اگه ماسه و چیزهاای دریایی در جاشارژر آن پلقانده!!شوند خراب میشود!مردم باید در جریان باشن درصد ضد آب و چیزهای دریایی (!!!!!!!) بودن گوشی چقدره!!




+:آخ!چقدر اراجیف گفتم!
:دست خودم نیس خو!

00 جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 18:56

بازم خوبه گوشیه نازک نارنجی نبود به این آب بازیا عادت داشت
جا شارژی
به نخ..خخخخ
عاررره.. اصن مرتضی پاشایی میگفت فقط واسه تو خونده اینو.. منم غیرتی شدم زدم سرطان دارش کردم.. که دیگه از این غلطا نکنه.. بی ناموس
+اینجا هم هوای چشمای من بارونی بود عسیسم

والا!
دختر خالم ازم میپرسه مدل گوشیت خوبه؟زیاد هنگ نمی کنه؟
منم جواب دادم :نه!فقط وقتی خیلی میره زیر آب!
من:
اون: :|

حالا واستا!اشکال نداره!خواننده نداری دیگه نداری!عززیییییییییییزم!!خب ببین واسه تو ممکنه خواننده نیاد ولی ممکنه()خاستگار بیاد!صبر کن!صبر کن(گر صبر کنی ز غوره شوهر سازم)!خاستگار که واست اومد میدونم با اون بی ناموس چیکار کنم!!!
من سرطان دار نمی کنم از همون دور با اسلحه گرم(سلاح زن چادر است)میزنمشنه که حسودیم بشه ها!غییرتی میشم!بعععله!حالا کجاشو بزنم!؟؟؟

+:البته شایدم گفتم مرتضی قبل از عروجـ(!)ـشون یه آهنگم واسه شما بخونه!

+:آخی!عزیییییییییییییییییییییییزم!بیا بغلم!


00 جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 14:14

ما هیچ غلط(اضافه ا)ـی نکردیم:|
یگ خانوم گفتن مخاطب موردنظر در دسترس نمی باشد.. منم گفتم مخاطب چرا در دسترس نیستی .. فک کنم پیامم نیومد:|..
آیا جایز است گوشی مادر بزرگ خود را کش برویم؟!
آیا جایز است مادربزرگه گوشی دار باشد و ما گوشی ندار؟!
آیا..؟؟؟!!!!!!
بازگشت غرورآفرینتان به میهن را تبریک میگوییم..
خوچ گذشد عچقم :دیییییییی؟!
بارون اومد..خیس بشین؟
اون عادرس عکسا خرن:T



این گوشی از بس این زهره خانم خودشیفته از خودشون عکس می گرفتن زود زود شارژ تموم میکرد!یه بارم وسط دریا(که آب تا اینجاش میومد)گوشی منو داد داییم ازش عکس بگیره بعد در راه رسیدن گوشی به زهره(!)داییم پاشو کشید گوشی (و زهره!!!) رفتن ته آب!چیزهای موجود در دریا رفت توی جاشارژیش!شبم بهش میگم حالا خودت بیا بزنش توی شارژ اونم زده قششششششنگ چیزهای دریایی رو پرس کرد!الآن جا شارژیش خرابه!!

+:اما احتیاط واجب است میزان آن از کش به نخ تجاوز نکند :|

+:حرام است!کفر است!

میدونم وقتی که نبودم همش این آهنگ مرتضی پاشایی که میگه : میری سفر بی همسفر دیگه عشق من ... (آهنگ باگممم بود)

من همیشه از دوری تو ... عشقم چشمام بارونی بود ...آره!یه بارش خییلی مزخرف بووود

00 پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 17:40

سلام خانومِ رویا
شما از من دلخورید؟
آخر نیستین!

سلام خانومِ 00
چیکار کردی؟هان؟زودباش اعتراف کن!

آخر ما همین امروز رسیدیم!

00 دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 08:51

http://photofunia.com/output/4/1/6/u/D/6uDcFO0ukW55bt-EX1vMzQ.jpg
-------------------------------------------
http://photofunia.com/output/4/1/1/j/q/1jqpx5tJpf4BuVLiMyB5Mw.jpg
------------------------------------------
http://photofunia.com/output/4/1/Q/v/w/QvwtG82r2gkyM-Pio9Dotw.jpg
---------------------------------------
http://photofunia.com/output/4/1/Y/9/Y/Y9YglEaaA43J5Sy1OZlHtQ.jpg
---------------------------------
http://photofunia.com/output/7/1/L/n/f/Lnfc64bgFax559EHRucCSA.jpg
--------------------------
http://photofunia.com/output/1/1/6/W/7/6W7CPQDaxrLehIWFsDJ8VQ.jpg
----------------
خخخخخ
امیدوارم معصومی رو درس نوشده باشم..ههه
عاخری رو عشققققققققققهههههه

هیییییییییییییش کدوم برا من باز نمیشن!

میگه:

404 Not Found

The page you have requested has been deleted, or never existed before.
Don't worry we still have over a hundred ways to impress you. Click here to be redirected to the homepage where you can apply some awesome effects to your photos.

00 دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 08:22

',گوشی سمت تجریش

واع خو بگو میخام آموزشگاه صدرا رو به گند بکشم

امر امر شماست قربان:|(همینجوری:|)
-----
اینو شنیده بودی؟!
کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم

خانم گوشی به دست تو انفرادی میادین جهانی مدال نقره توی تیمی هم مدال طلا گرفتن!




:|

خخخخخخ


+:00000000!!!(این کشش بود!)یه شب خواب دیدم یه بلاگ اسکای یه شکلک خنثی هم داره ... بعد توی خواب غصه میخوردم ک این همه پست بدون خنثی(توی خواب)را چه باید کرد؟؟:|

00 دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 08:19

مغرور خوشگلِ خَر:|
پَ الان داری با کودکان مظلوم غزه همدردی میکنی
انقد از اون نگاه هایی که میکنی طرف به غلط کردم میوفته خوشم میاد
هههههه! استعدادات داره هدر میره
:تمرگیدن سر جا:

ملائکه صفاسیتی
+ عاره دم شد!





واغعن؟؟(آیکون ذوق مرگ)پس یادم باشه به شما هم ازین نگاها بندازم!

نه دیگه نشد!باید باهم بتمرگیم...
1

2

3
حالا بتمرگ!!

00 شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 09:51


ممنون...اگه از حوالی تجریش هم رد شد نائب الزیارة باشه:|
حالا نشد هم..از دور که دید ما رو یاد کنه=|

حقش بود سرکلاس روتون بالا می آوردم(تا) بفمین چقد حالم بده

+این جمله هه؟:دی

میگم بهت زنگ بزنه گوشی رو بگیره سمت تجریش!:|||

آرره!خودش!:|


راستشو بگم!!
بگم؟!!
شما نه!
ولی خیییلی دوست دارم به خاطر کاری که که شما میخواستی روی ما بالا بیاری روی خیییلی ها بالا بیارم و خیییییلی ها روم بالا بیارن! :|




+:هرچی شما بگی...

00 شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 09:41

دکدره گفت شاید..در نهایت فک کنم به این نتیجه رسید که عفونت روده اس [تشویش]به اون شدتِ تب مالت نیس[بازم تشویش]..
++به توان خییییلیییییی!
ایشالا!! ینی منم پشتی طبی باراد دار میشم؟!
واای خدددا ایکاش زودتر گفته بودی ..با کمال میل تب میگیریم(قربتن الی ا...)..حیف ..فک نکنم مالت باشهه چیکار کنم ینی؟!
ایشالا پر خاله با مرد رویاهاش خوشبخد شه

+جدن
خیــــــــــــــــــــــــلی تنک یو:|

عههه دقت نکرده بودم..چقدر خوبه ی نواختیه
اووووو! تفاهم ـووووو خدایی منم دقیقن ی بخشی ـش خوشال بودم که اینجوری شده
شما قصد کن که بخای کمتر تی وی ببینی و مث عادم به کارات برسی اونوخ ببین چ بیماری ـایی دامن گیرت نشن[والا]

+ملائکة..صفاً صفا:|

لااقل یه مریضیی باکلاس تر داشتی بهتر میشد خب!!
هرکی پرسید بگو همون تب مالت دارم!
خخخخ!ترشیییدی!هه!تب مالت نداری!خخخخ!

ایژالا!ایژالا!

یر ولکام مای زردکرده یار!:))))

من و تو تفاهم داریم ... بیا با هم ...
.
.
.
.
.
.
.
.
بتمرگیم سرجامون!:|

:)



یه مدته من تب واژه(!) گرفتم!مثلا فهمیدم که جون ما نمیتونم به تور متداول در حالی که زبونمون رو به جلو حرکت میدیم صدا تولید کن پس نمی تونیم دو تا حرف صامت رو پشت سر هم بگیم!:||
متاسفانه کسی قدر استعدادای منو نمیدونه!
تصمیم گرفتم گفدار درمان بشم حتی!!!

شما قصد کن که درس بخونی اونوخت بین چننفر در همون لحظه درس نخوندنتو میکوبونن توی کلللت!


ملائکه صفاً صفا
ملائکه صفا سیتی!!(با آهنگ بخون)
چایی دم شد؟؟؟


00 شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 09:06

خخخ
نه این اون طولانیه نبوت
حسنی سوال گرامری پرسید..همش میپرسید دیروز کجا بودی..چکار میکردی؟ فردا کجا میری؟ چکار میکنی؟..کدوم درسات ضعیفه؟(من :همشون اون: من:)چه کلاسایی میری؟معلماتون کین؟کلاس عربی میری؟:|
تا 7جد خدابیامرزمو آورد پیش چشمام=|
+حتیییییی!!!خخخخ ..به امید گندهای بزرگتر
جان 00؟؟؟
وسط تعیین سطح یادت افتادم میگفتی بگو:اند مای بست فرند ایز رویا..وسط اون همه گند خندم گرفت
ایکاش خودم گفته بودم معادل اینترو..خودش گفتشکست نفسی نیس..:|:`(.. اسمش بود یه چیزی امریکا(فک کنم!)(البته مرگ بر آمریکا:|)
عاره خُب..افتاد:|حشمدلان:|(یا مثلن حشمت تمجید)
"تو منو اذیت کنی انگار من تو رو اذیت کردم" بسی جمله پر مغز و نغزی بوت همیخخ
به نیت 6تاییا میرین مسافرت
خدمت از ماست:| حتی دوغ:|

+نهههه! حتی دیگه اسم فانتالیزا رو هم جلو من نیار
:دیییییییییییییییییییییییی
+

خانم حسنی کلن ما انقَ(اشاره به "آن"پفک!) بودیم هم ازمون میپرسید : کن یوسپیک اربیک:||

من امروز یه گند زدم هنوز داره سرم درد میکنه!:((((
کلاس والیبال یه دختره هست از خودش میاد همه رو مسخره میکنه خیلی مغروره و خوشگل!لامصب!روی دست همه هم بلند میشه!
منم جو گرفتم امروز گفتم میخوام برم تو بازی :|||
یه دونه رو درست زدم که دختره داشت میگفت هستم!
بعد دادم به خود دختره دختره گند زد
سپس هرچی افتاد کنارمان مث بت نگاهش کردیم و دختره ی مغرور که کم بهش نخندیده بودم اولا نگاه تحقیر آمیز آخرا فقط نگاه ترحم آمیز !!منم که اعصابم از دست مامانم م خرد بود اشک توی چشمام حلقه زده به مربی گفدم از زمین میرم بیرون!
مربی هم گفت برو :|
بعد موقع سرد کردن من سرد نکردم مربی گفت چر سرد نمی کنی
یکی گفت :خیلی بازی کرد حالا!
مربی نشنید دوباره پرسید.
منم اشک در چشم حلقه زده پاسخ دادم:
بازی نکردم که!
دختر خوشگله که کمتر میشه به اطراف توجه کنه گفت:اتفاقا خییییلی بازی کرد(اشاره به بتواره ایستادن های اینجانب در میانه ی میدان :|||)
منم یه نگاه تضرع آمیز(!)همراه با نیشخندی غم انگیز(!)(این نیشخنده همیشه هس!)بش انداختم اون تازه فمید چی گفته
ادامه داد:خب باری نکرد؟بازی کرد دیگه!خب مگه اونا بازی حساب نمیشد!؟؟:|

00 جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 11:11

رویاااا
حقش بود سرکلاس روتون بالا می آوردم() بفمین چقد حالم بده

دکدر کصصااااااااافطط خودت تب مالت داریی ..آشششششششششغغغغغغغغغغغااااااااااااالللللل البته در حد حدس و گمان گفت:((
عوووضیی(خطاب به دکدره)..حالم خوش نی..حسش نبود بیام نت الانم همینجوری اومدم..
بعدن درس حسابی میام
گفدم نگرانم نباشی:|:|:|:|:|
سیمکارت رو چن روزیه برداشتم:|:|:|:|:| کلن خودمم و تب و قرص و بدبختی.. امروز بهتر بودم به دعاهای شما

اوای!جدی!
خدا کنه که خوب شی زود!:(
خب الآن معلوم نیست ک واقعا تب مالت داری یا نه!؟؟؟؟؟:(
:)
:*
من میییدونم!
من میدونم که در حد حدس و گمان بوده!

پسرخاله ی منم یه بار (!) تب مالت گرفت الآن داره شوهر (!) میکنه!ایشالا تو هم زود خوب شی ... شوهر کنی:دی

ولی جدن من رخ زرد (کرده ی) یار (که شما باشی :|) رو تشخیص دادم!:|
بهت پیام هم دادم که احوالاتتون کجاست؟
ولی خب ارسال نشد!:|

واسه من اینجوریه که کلا هیچ وقت از یه نواختی(چقدر خوبه که کلمه ـش نبود:یه نواقتی که ما مجبور بشیم خودمون تغییرش بدیم به نواختی!:|) در نمیام!مثلا من ترجیح میدم الآن تب مالت داشته باشم تا اینجوری علتی نباشد برای عللتوک بودن!

آدم یاد نیما خدابیامرز(:یوشیج) در اواخر عمرشون میوفته!!:|||

زهره رفته تهرون میگم تو حرم دعات کنه :||||||




این جمله ی اولت دو جمله ی مستقل بود الآن؟




:(.....:)

00 چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 08:56

فک نمیکردم تایید بشه والا
هی میخام ی چی بگم.. طولانیه حوصلم نمیذاره
من رفدم تعیین سطح حسنی ینی تو این16 سال گند به این عظیمی رو یادم نیست زده باشم
اصلن سوالاش مث عادم نبود..همش خابش رو میبینم

من یه عالمه درباره خودم رو توصیف کنم حفظ کرده بودم..ی عالمه از اینترنت سوال خونده بودم.. مثه بلانسبت شوما یه خر
چ گندی زدم ک منو انداخت ی کتابی معادل همون اینترو

رویا من رو میشناسی؟؟!!
احوالات محترم از تو دیوار دراومد؟
بذار اذیتت کنم
وقت داری بیای نت؟؟؟

+

اصلا یادم رفده بود اینجا هم هست یهو به یه وبلاگ بلاگ اسکایی برخوردم گفتم ااا راستی من به وبلاگ ـم داشتما:دی
الآن این پایینی همون طولانی ـیه است عایا؟!
چی پرسید حالا؟؟
بیا کلاس رضایی خودمون!
تعیین سطحم نمیگیره تازه گاهی :دی
البته من از وقتی یادمه همیشه گندای بسی عظیـــــــــم زده ام!بلا نسبت خر البته!
آخ!آخ!نگو 00 جان!نگو که ما بس دلم خون است!این ماجرا من رو به یاد شبای بعد از گند زدن هامان میندازد!آخ!آخ!پس معلوم گند بزرگی نزدی که شبا خوابت میبرده!!
گند تو هرچی باشه انگشت کوچیکه ی گندای منم نمیشه!
بابا بیخیال!تموم شده!(امیدوارم اونقدر گندای بزرگتری توی زندگیت بزنی تا به این نگی گند!:|:حتتی!)ببین من چه رفیق خوبیم!
بعله!

+:دقت کردی من الآن توی هر جمله ـم یه "گند" به کار بردم!؟؟؟
الآن یحتمل فرستادت تاپ ناچ بعد تو میگی معدل اینترو!!!یِـ یِـ یِـ
بیبین شیکست نفسی نداریم ما!خبفتااااد؟؟؟
خ و ب رو جوری تلفظ کنید که انگار یک هحا هستند :|
بعله1
ببخشید دیگه حشمت فردوس و اردلان تمجید با هم مخلوط شدن !!

+:ببخشید شما ؟
+: من قبلا شما رو جایی دیدم؟
+: برو خانم اشتباه گرفتی!
+:ایییییییییش!چه آدمایی پیدا میشنا!
.
.
.
.
.
.
تو منو اذیت کنی انگار من تو رو اذیت کردم!راحت باش!

+:آرره!البته از شیشم تا دوازدهم مسافرتم!
اینور و اونورش در خدمتم!

+:

فاطمه من عذاب وجدان گرفتم!!!باید این چند روزه وب فانتالیزا رو بترکونی1افتااااااااااااااااااااااااااااد؟(اشک ها و لبخند ها :دی)

00 سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 20:09

واااای خداا
اینا چرا اینقدر بی تربیوتن؟!
+از منی که هنوز مجله کفشدوزک میخونم چ انتظاری داری؟؟!!
+اعتراف سختی بود:| خاله کفشدوزککک
+احوالات محترمتان خوب عسد؟

امروز نمیدونم چندم!فیلتر شدن!

من مجله ی رشد کودک میخونم:)
بعله!
احوالات محترممان توی دیوار بود نتوانست سلام برساند!:|

امروز چندمه که من این نظر رو تایید می کنم راستی؟؟

00 سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 12:43

امروزنبودی؟
یا بودی تو سرعت حس نشدی؟!

نبودم :)

ف00 دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 20:26 http://bhosele00.blogfa.com

بضیام هستن نفر اول کنکورم بشن..دوست داشتن که درصداشون بالاتر بود:|
من و شما خیلیییییییییییییییی اینارو دوس داریم:|


+

:|
والا!
اینا آدم نیستن ... اینا درس خونن!!!

00 چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 09:54

بد جور قانع شدم ک تلویزیون می بینی
احسان سولمازینـ ـآ رو هعی فکر میکنم ی جا دیده بودم بعدن خیلی فکر کردم به این نتیجه رسیدم حدمن تو رویاهام بوده:|
+عارهلامصصصب ..عادم قبل و بعد دماغ این آرام جعفری رو ممیبینه به زندگی امیدوار میشه..
+عاره خو منم فک میکنم قربون از هانیه توسلی خوشگل تره...اصن ی جوریه قیافه اش..
+سعید از همون ول تو خونه من بود:| اینور اجاره پایین تره..نمیاد تو خونه ی شما و امیرتون
+خخخخ..گلزار... ولی خو به گلزار نمیاد بگه : به خدای یگانه سوگند..مصطفی زمانی عم خوبه که..
+ولی قبول دارم مهرداد صدیقیان با همه ی نکبتیش بددد جور نکبته :|||...واااااییییی این حرف دل من بود ایووووول...بـــــــــیـ ـگ لایـک

دیگه تکرار نشه پس لدفا
از جا فهمیدی توی رویاهای منم بوده؟؟؟


تو داری رویا های منو میدزدی...
اصلا امروز خییلی دارم درکت میکنم...

یه جوریه؟؟بددددد جووووریه!!!لامصصصصب!

اواع!مگه قراره از سعید اجاره بگیرم مثلا!!تو چی فک کردی راجع به من...من مهریمم بخشیدم تازه:دی
نه من فقط کله ی گلزار رو جایگزین می کنم تا دلم یجوری بشه مث دل زلیخا احتمالا........



راضیم ازت...

ف00 دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 13:02

گفتم که :
اصن نمیتونم تصورت کنم تلویزیون می بینی؟؟!!

مدینه می بینی؟ماه عسل ؟
یا فقط والیبال در وقت استراحت(ـِ برنامه ریزی:|)؟؟

لامصصصبا ..ی جوری مهرداد صدیقیان رو گریم کردن عادم یاد حامد زمانی میوفته... با روح وروان عادم بازی میکنن کصصصصصصصافففطططططططططا:|
+دی
+فحاشی

پ ن پ این فقط یه توهمه تو فقط فکر میکنی که گفتی:|||

بشین پاشوت که دادم میفمی کی میدینه میبینه کی نه!
خوبه توی نظر قبلی احسان رو مشخص کردی وگرنه فکر میکردم با احسان سولمازینایی:||دیدی احسان سولمازینا چقد شبیه زهرا علیـ ـینا بود:|||
بعد این آرام جعفری توی برای آخرین بار و مدینه با هم بازی میکنه ...میتونن زیرش زیر نویس کنن قبل از عمل بعد از عمل .....حتتتی!
این حسابداره توی میوه ی ممنوعه عجب جنتل منیه!مامان من زیر شکنجس هنوز اذعان نداشته است که این پسره از هانیه توسلی خوشگل ترع!البته زیاد دوسش ندارم چون دیدی توی زیرزمین چه شکلیه!!!!
من زیاد تغییر نکردم امیر که تغییر کرده!!!!اول اون از زندگیم رف بیرون که بعد سعیییید اومد :|(فعلا سه تایی با هم کنار اومدیم تو خونه....)
تف تف !! نف تف!!من یوسف پیامبر میبینم سعی میکنم قیافه ی گلزار رو جایگزین مصطفی زمانی کنم این زلیخا رو درک کنیم لا اغل!
ولی قبول دارم مهرداد صدیقیان با همه ی نکبتیش بددد جور نکبته :|||
راستی یه بچه دارم اسمش پــــــــــــو
اگه یه روز نبرمش حموم اینقد گوشیم هشدار میده که میبرمش...
بعد هی گرسنش میشه غذا میخواد...
بعدش برای غذا خریدن باید برم باهاش بازی کنم...
بچم خوابشو با خودم تنظیم کردم!!!الآن 25 سالشه قربان بره مامانش






+:حالا هی بگو رویا رو نمیشه تصور کرد تلویزیون میبینه

توضیحات کافی بود؟؟؟
بووووووووووووووووووووووووووووووووووود؟؟؟

00 دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 12:59

من احسان علیخانی رو میبینم یاد زهرا مجید میوفتم

شما چطور:|؟

وا!!
کجاشو میبینی یاد زهرا مجید میوفتی!!؟؟!
پ من لابد یاد مجید زرا اینا میفتم :|||
خخخخخخخخخ

فاطمه00 دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 12:57

این
:+
همیشه بود؟!!
یا نشان از مارمولک درون داره؟؟؟

این یه نشونس که به یادتم
خخخخخخخخخ

فاطمه00 دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 12:56 http://bhosele00.blogfa.com

من فاطمه یک معتادم؟! معتاده چی؟ نت؟بیشعور بازی؟...؟
----------------------------------------------------------------------------
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــــابا؛ حالم خوب نبود؛ حوصله نت اومدن نداشدم:|||
شما تخم چش مایی
---------------------------------------------------------------------------
بیکاز د اسکای ایز های اند د اشن ایز آندر ایت
نشون میده سخت میری کلاس زبان:| محدسه هم هر وقت ی چی میشد همینُ میگفت:|
-------------------------------------------------------------------------
در چه حالی؟؟؟؟چ میکنی؟؟؟هااان؟؟؟

میتونم تصورت کنم در حال مدینه ندیدن

+:


اگر تعبیرت از س خخخ ت اینه که سر کلاس مث اسباب بازی کوکی بشینی و هر 5 دقیقه یه بار تکرار کنی:ریئلی!؟؟! آررره!من سخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخت میرم کلاس زبان :||||

هااان؟
هاااان؟؟؟

ف00 چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 09:50

سلام روح رویا:|


نع بابا..اختیارت که دیگه دست خودته[روم به دیفال][گلاب به روتون]

بز درونم به قُطرتون هم سلام رسوند:|

فاطمه:سلام من فاطمه یک معتادم
روح رویا:سلام فاطمه
:||||||||
روم تو دیواره!!
:|

فاطمه00 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:24

دوباره بــایـــد() بنویسی اختیار دارین


اختیار ما هم دست شماس...

+چه ربطی داشت نمیدونم!:|

فاطمه00 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:22

رویا ما(من و بز درونم:|) خیلی ازت موچکریم
کلن نمیدونم چطوری کمال تشکرات ـم رو به عرض مبارک برسانم:|

زنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده ای؟

خواهش می کنم فاطمه جان
خواهش میکنم بز درون
:|
خب اشکال نداره!من موشکلی ندارم اگه به طول یا ارتفام برسونی حتی....


نه من مرده ام

به قول خودت که حالا فهمیدم از کجا آمده بود:
من رویا نیسدم من روح رویام

00 جمعه 20 تیر 1393 ساعت 19:04

وقتی میپرسن درمورد خودت توضیح بده باید چی بگم؟
I am a window

آیم فاطمه00 !آیم استادینگ این ....هایسکووول:دی!آی هَو فلان سیستر آی هَو فلان براد!برادرم فُلانه!خواهرم فِلانه!!مای گول ایز فلان این د لایف!آی وانت تو بی ا فلان!و...!!!{و مهم ترین :}مای بست فرند ایز رویا!آی لاو هر اند....وای ویندو!!!!؟؟؟
+:پیشاپیش برای گفدن این جمله ی آخر ازتون مچچکریم
+:

00 جمعه 20 تیر 1393 ساعت 19:02

رویاااااااا
من از صُب میخاستم بیام ازت سوال بپرسم این گودزیلاهای خالم اومدن نذاشتن...منم چن بار یکیشون رو مورد ضرب و شتم قرار دادم
شما آموزشگاه آسمان میری؟؟
قنبری ازتون تعیین سطح گرفت؟
میشه بگی طی تجربیات گهربار شما توی تعیین سطح چ سوالایی میپرسن؟من هیچی حالیم نیس میترسم:|
منُ میندازن کتابهای "بنی و سو "رنگ کنم:|

من که به گودزیلا بر میخوره بگم گودزیلاهای خالم
نه الآن!
میرم پیش رضایی مجددا!
قنبری به خوبی رضایی نیست!

آره!تعیین سطح گرفت!:دی
قنبری جلسه ی تعیین سطح خ ر م و ن کرد حسابی!!!!
اختیار دارید!
از ما که پرسبد به انگلیسی!!!!!:
1.اسمتون رو اسپل کنید!
بعد تا آخرش راجع به همین فیری دیسکاشن داشتیم!!:به طور پیوسته
2.چرا میاین کلاس زبان...
3.هدفتون چیه کلا تو زندگی!
4.دنبال رو یاهاتون میرین؟
چرا نمیرین پی آرزوهاتون؟
چرا هدف زهره سکرته!!
ولی خب از زنه ای که قبل از ما بود مثلا پرسید چندتا خاهر مادر داره و کجان و چه خبرو اینا!
دیگه هم هیچ وقت تعیین سطح نرفتم یا زهره به نیابت مبرف یا کلا میرفتیم مستقیما سر کلا!

کلا خیلی متفاوت بود سوالایی که از زنه پرسید
+:کلا خیلی با تقوا و پرهیزگار و مشکست نفسی آدم دستش درد میگیره هی بنویسه اختیار دارید!:|||

ف00 جمعه 20 تیر 1393 ساعت 18:56

5شمبه کجا بودی؟[آیکون تکان خوردن چاغ در اتاق تاریک]

خونه...خواب![آیکون گوشی در حال هشدار نزدن]:|

00 چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 18:32

کجابووووووووووووووووووووووووودی؟؟؟


کلاس کامپیدررررررررررررررررر!
باورت میشه از ساعت 4/5 تا 8 من اونجا بودم!
+

00 چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 10:57

:||||||||||||||||||||||||||||||||||||

-------------------------
+پیشنهاد شماره یکـ:
http://shakhis.blogfa.com/

+البته من کوچیکتر از اونی ام(!) که بخام به شوما پیشنهاد بدم

:)
الآن این تبسمه (:دی)خیلی رو اعصابته ؟؟؟
+سپااااس

اونی ام (!) که گفته :پشت هر آدم موفقی یه اینترنت قطع شدس... :)))


+بابا شکست نفسی بابا تقوا ، پرهیزگاری ، صبر و جهاد و اینا :|!

00 سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 12:32 http://bhoselle00.blogfa.com

:)))))))))))))))))))))))))))))))
اوهوم:|
بلاگفا هم جای داداش بزرگه ماس:|بلاگفا خیلی خر عسد


تو خودت رو ناراحت نکن گلم...
حالا اون یه اشتباهی کرد...
منم که دیگه ازش دل خور نیستم
:|||||||||||||||||||||||||||||||||||
:|


اومدم...

00 یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 16:27

صرفن جهت اینکه ببینم هستی یا نه:|؟!
+خوبی؟

صرفن:|
+زنده ایم هنوز :0)
ببخشید اگه نبودم!

جدا وبلاگ تو که فقط نه (:|) تمام بلاگفایی های دیگه هم باز نمیشن...
بعد حالا هی بگو بلاگ اسکای خر است!
من رو که میبینی بلاگ اسکای بچمه هر چی دلم بخواد می تونم بگم!

ف00 شنبه 14 تیر 1393 ساعت 09:18

اوهوم:(((((((((
تنک یو تو تل می د تروس:|

دوباره:نمیدونم چی باید بگم!!!!
+


دت واز مای نایس
اواع!ماچ نکن!میان میبرنتا!!

saiedeh جمعه 13 تیر 1393 ساعت 20:51

رویا خیلی دیوونه ای! خب چرا باهام حرف نزدی؟


سعییییییییییده!
الآن بهترم...

ف00 جمعه 13 تیر 1393 ساعت 20:17

اینقدر خوشال نباش
از:)ها هم نذار
هم چنین ازها هم استفاده نکن
بنده کاملا با تنبیه بدنی مخالفم بخاطر همین در اولین فرصت میکوبم در دهان روح ماهــــــــــــــــــــــــــــــت

خوشحال نیستم....
باور کن...
بازم به دلیلی که هنوز بهت نگفدم:دی مجبورم جواب نظرو پاک کنم

ف00 جمعه 13 تیر 1393 ساعت 16:18

اینجا هم که فقط لایک داره..دیس لایک نداره!

تنها راهش اینه که لایک کنی...

فاطمه00 جمعه 13 تیر 1393 ساعت 16:18

چی بگم...
کارای مهمتر مثل چی؟د ر س ؟

ن م ی د و ن م
م ث ل ا ... :)

saiedeh جمعه 13 تیر 1393 ساعت 12:18


نه به یه دلیل دیگه این کارو کردم!
اشتباه برداشت شد!!!!!!!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد